tisdag 27 december 2011

Just a kiss on your lips

Då var man hemma igen. Ordspråket borta bra men hemma bäst stämmer väldigt bra. Mysigt att träffa familjen, men himla skönt att komma hem till sitt egna igen.

Tänkt på det när jag satt i bilen på väg hem. När man ligger där på motorvägen och är i omkörningsfilen (körde kanske inte så lagligt), men då är det en idiot som kommer i full fart bakom och börjar blinka med heljus och massa precis när jag kör om en buss. hur tänker folk? Och hur bråttom får man ha? Jag menar det var ju inte så att jag körde sakta...Finns tydligen dom som kör snabbare...

Hur som helst väntar en bra vecka som kan bjuda på en del gobitar, så allesammans. Njut av stunden och ha roligt! Har hittat ett ordspråk som jag gillade. " Det handlar inte om att vara duktig och lyda. Det handlar om att ha kul"

Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar