tisdag 30 augusti 2011

Har du en famn för mig?

Har städat, fixat och ordnat och donat...Vad händer nu då??
Visst är det skönt med lediga dagar, men vill göra något!!!! Har ingen lust att sitta och uggla här just nu.

Men ska väl kunna komma på något hoppas jag! Höhö..

Måste också säga att jag hade en så himla fin helg, det går inte säga för många gånger, och jag tror Ebba fick se en sida av mig hon sent kommer glömma, haha! Roligt och bra har vi haft det i alla fall!

Har också funderat på det att man säger att det är uppförsbacke i livet. (inte för att jag har det, utan bara en fundering)
Det borde ju egentligen betyda att man är på väg uppåt i livet att det blir bättre och bättre, man är på väg mot toppen. Men betyder det inte egentligen att det inte går så bra?! Eller är det bara jag som har fattat det hela fel... Likaså då om man säger att det går bra nu, då kan man ju inte säga att det är nerförsbacke?? Eller!? För då är man ju påväg utför...ÄH, jag får nog sluta tänka så mycket, haha!

Fick en present av chefen igår. En bodybutter som luktar mango. Hur go doft som helst, och ljuvligt bra alltså! Hon är för bra hon. Tänk vad man har många fina människor omkring sig! Underbart skulle jag vilja säga, wihoo!

Nu ska jag göra något bra utav min dag. Ha det fint folket!
/ida

1 kommentar:

  1. Favoriten måste ju ändå ha varit :
    I : Vill du ha ett tuggummi?
    E : Hm, jag vet inte. Nej, jag tror inte det. Ellerjo ! Jag vill visst ha ha ett tuggummi.
    I : MEN TA ETT TUGGUMMI !!!!!!!!!!!!!!!

    Fast detta måste ändå vara min personliga favorit :
    I : Nu ska jag bara he på lite ost på pizzan.
    TYSTNAD

    SvaraRadera