onsdag 13 juli 2011

Kyss mig inte, det kommer bara leda till något ont

(hittade denna gamla bilden)
Funderar ibland på om man skulle göra hårt mörkt igen, klippa lugg och klippa det kort!?
Men tror jag nöjer mig med det jag har nu, än sålänge...

Jag måste erkänna att jag är väldigt beroende av min telefon. Har man inte den på sig så känner man sig helt handikappad ungefär. Men som alltid annars, inga regler utan undantag...Så även i detta fall.
Har kommit på att vara ute och gå utan varken mobilen eller klocka är helt underbart. Då är det bara jag och mina egna tankar som finns. Man kan gå utan att bli helt ostörd och bara fundera över livet, över små struntsaker eller bara gå och njuta. FANTASTISKT!!

Och en annan sak som jag har kommit på mig själv med. När man jobbar i butik så ska man ju alltid söka ögonkontakt och ge ett leende (även säga hej), men när jag är ute på mina promenader så har jag kommit på mig själv med att söka ögonkontakt med alla jag möter, samt le. Haha, aja det gläder väl säkert någon, kanske...

Ska bara avsluta detta inlägg med en fråga för en gångs skull:
        - Är man vimsig om man kommer på sig själv med att stå och diska febrilt med en handvisp?! Diskade som bara den för tyckte inte att det blev rent...konstigt...

Ha en fin kväll i denna ljuva sommar!
/ ida

1 kommentar:

  1. älskar såna promenader, då tänker man som bäst. hoppas vi hinner ses något när du är hemma. annrs ses vi ju i gbg när jag flyttar dit. /sara-lovise. första gången jag såg att du hade blogg.kul. ska också skaffa en. :)

    SvaraRadera