torsdag 5 mars 2015

Inte en vanlig onsdag

Hej vänner! Idag har jag vaknat med ett stort leende på läpparna. Var superpigg kvart i sex, så gick upp och sprang. Det hela slutade med backintervaller. Idag är energin på överkant tror jag;) fast kanske inte så konstigt med tanke på vad Patrik överraskade med igår! Inte visste jag när hans klocka ringde och skulle till jobbet att han tio min senare kommer hem och överraskar med en helt fantastisk dag. En helt vanlig onsdag liksom! Im a lucky one<3 

Vi startade dagen med en springtur, häääärligt att göra det tillsammans en onsdag-morgon:) 

Vackra rosor och ett underbart budskap med dom! Fast det behåller vi för oss själva:) 

Blev bjuden på fantastisk frukost på café mignon. 

En ljuvlig promenad. Tror han prickade in finaste dagen ön sålänge detta året! 

Time to pop the question! 

Efter att varit ute och gått i princip flera timmar och njutit var vi fikasugna:) 

<3 

Dags för middagsdate! 

En ljuvlig sallad! Fast var hungrig så hann börja äta innan kortet togs;) 

Min prins<3 
En fantastisk dag fylld av lycka och kärlek! 

Kramar till er! Hoppas ni får en bra dag idag:) jag lever nog fortfarande på lycka från gårdagen;) 

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag! Kul att hitta din blogg som jag gärna kommer att följa! Kram! /Lena

    SvaraRadera
  2. Ja, det var det verkligen! Kul att du hittat hit:) Kramar!

    SvaraRadera