tisdag 21 juli 2015

Semesterlunken

Hej kära ni! 

Hoppas ni har det bra! Har ni semester? Eller jobbar ni kanske? Jag har semester nu men jag jobbar på att komma in i semesterlunken! Fast är snart där! Inte lätt att varva ner när det gått i 150 innan.. Men intalar mig att jag inte behöver stressa, att det får ta tid, att det inte måste göras med en gång! Men tur att vi är i husvagnen, det blir som min oas. Här kan jag inte göra så mycket. 

Tänkte dela med mig av gårdagen till er med bilder:) även om inte vädret är på topp gör det inte så mycket, att bara göra det man känner för och umgås med Patrik är jag nöjd med just nu! Fast klart att inte lite sol hade skadat;) 

Startade dagen med en promenad med denna spillevinken! 

Underbara vallmo vid vägkanten! 

En underbar frukostskål med en ljuvlig och superenkel müsli som ni ska få recept på. 

Lunch i form av juice proppad med bra näring! Älskar när man kan hitta sånthär på närmsta caféet:)

Lite träning!

Underbart svettigt;) semestern är världens bästa anledning till att träna! Tiden har du!

För att sedan belönas med en underbar middag!

Obligatoriska kvällskaffet med en (eller två) raw chokladboll tillsammans med en omgång yatzy!

Perfekt semesterfika som du lätt slänger ihop varsom:) recept kommer på dessa med:)

Vi hörs! Ta hand om er:) 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar