tisdag 31 maj 2011

Biomys :)

Har idag gjort en brudbukett i skolan som jag faktiskt blev rätt nöjd över, mycket ovanligt för att vara mig! Lärarna tyckte också att den var fin och mycket bra, så det var ju väldigt positivit :D
Efter skolan gick jag lite på stan, skulle köpa ett par skor, som resulterade i två par skor, men dom var helt underbart fina, så var bara tvungen att köpa båda!

Efter det mötte jag upp Annie och vi gick på bio, på baksmällan.
Den var bra och rolig, men måste ändå säga att den första är bättre. Tror att det är en sådan film som man bara kan göra en av, svårt att göra en lika bra till utan att gå över styr. Det var lite det som hände nu tror jag, men den var i alla fall godkänd :). Nu ska jag gå och diska, sen tror jag att jag ska sova, blev aningens sent igår...
Ha det! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar