onsdag 1 juni 2011

Wieeee :)

Känner mig GLAD just nu därför att inom någon timme kommer min familj och hälsar på, blir spännande att se vad de säger om mitt lilla krypin. Mamma kommer säkert tycka att jag har massa onödiga saker, men det är väl så mammor är antar jag.
Sen är är jag lite extra glad också för att det inte är länge kvar nu tills vi åker till London :D Det kommer bli succé, jag säger bara: London, se upp för här kommer 14 snygga tjejer och gör stan osäker! Och som vi ska shoppa, ha lite skoj på kvällarna, och sen ska vi väl klara av dagarna med lite blommor också! Kommer bli kalas känner jag på mig.

Har också tänkt på att så mycket kassar man bär fram och tillbaka hela tiden för att man inte har någon bil, borde man inte få LITE mer muskler då? Det känns som att man skulle behöva det när man kånkar och stånkar i alla fall, haha!

Men nu ska jag gå och fixa upp lite innan familjen anländer så det ser bra ut när dom kommer i alla fall!
Ha det! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar