söndag 15 januari 2012

En kyss - kan förändra så mycket



En riktigt slapp Ida..


Jag förstår inte vad det är med mig denna veckan. Jag har gått som i en annan värld hela veckan. Så trött och det har känts som att jag inte vaknat riktigt. En riktigt lat och slapparvecka med andra ord. Men´tror det kan ha att göra med att jag inte tränat på ett tag. Så nästa vecka ska bli en ny och mycket bättre vecka.

En annan sak jag kan bli så irriterad på mig själv om, är den här spontaniteten. Jag planerade inget i helgen för att jag skulle vara spontan, och hur gick det med det? Inget vidare kan jag säga. Fick erbjudanden, men...
Aja, det kommer, det får ta sin lilla tid det där tror jag, haha!

Ha nu en fin kväll så kommer piggare inlägg nästa vecka. Det lovar jag!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar