söndag 8 januari 2012

Sometimes, I get a good feeling

Ibland är det en sådan känsla i hela kroppen då man dras fram och tillbaka, hit och dit. Man vet inte riktigt hur man har det. Det är ingen dålig känsla, utan man vet bara inte hur man har det riktigt. Så känner jag just nu. Jag vet varken ut eller in. Kanske kan bero på att man är trött och man är helt i obalans när vardagen inte är som den brukar, kanske?

Hur som helst så har detta året börjat på allra bästa sätt och jag gillar det! Bara vänta och se om det fortsätter i samma bana, då kan det bli riktigt bra! Mitt nyårslöfte (som jag kom på nu i denna stund) är att jag ska bli mer spontan och mer social. Oja, det ska jag minsann! Hur nu detta ska gå, haha!

Men nu ska jag packa upp lite här hemma och få lite ordning och reda. Ha en fin kväll!

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar