tisdag 14 februari 2012

A day of love


Rosor hit och rosor dit. Choklad hit och choklad dit. Kärleksförklaring hit och kärleksförklaring dit. Ja, man kan väl sammanfatta denna dagen som männens/killarnas blomköpardag, ungefär.

Måste bara säga att tiden går väldigt fort just nu. Insåg just att det var ett tag sen jag hunnit skriva något här. Har hänt en hel del roligt, och det kommer hända en massa roligt framöver med. I helgen kommer bland annat fina och saknade Ebba ner. Det kommer minsann bli bra. Och om två veckor ligger jag och gottar mig i Egypten. Hur bra är inte det? I mina öron klingar det glatt i alla fall.

Men nu ska jag göra julkort (nej, jag skrev inte fel). Haha, känns lite konstigt att göra julkort på alla hjärtan, men äh.
Ha en fin kväll!
/ida                                                                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar