onsdag 1 februari 2012

What does´nt kill you makes you stronger



Har gått och dragit på mig en förkylning, inget vidare. Hoppas det går över fort. För jag vill vara pigg de närmsta dagarna.
Ja för de närmsta dagarna kommer vara så grymt bra. Det vet jag. För det kan inte bli annat än bra just nu, och jag gillar´t! Och på lördag efter jobbet ska jag hämta upp min söta, fina lillasyster. Jag längtar!

Och en annan sak... Nu när man är som mest träningssugen och verkligen vill träna, då kan man inte. Är inte det typiskt? Får väl köra dubbelt så hårt när jag kan igen!


Ha nu en fin kväll!
/ida



Vill bara att ni någon gång kan glädjas lite.
I alla fall för min skull.
Eller ge lite positiv respons åtminstone.
Det är väl inte för mycket begärt?
Skulle göra mig väldigt glad.
Mer kräver jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar