tisdag 8 november 2011

Create and have fun


Var på keramikkursen första gången igår. Hur roligt som helst! Varför har jag inte provat på det tidigare? Hade jag haft ett stort hus så hade jag utan tvekan lagt av ett rum till keramikrum. Eller det kanske man inte ska säga efter en gång, haha! Men det var verkligen så himla roligt! Det var svårt, men skoj!
Frågan är bara var man ska ställa alla saker som man gjort när man får ta hem det? Det får väl bli julklappar, haha!

Idag har det varit jobb och träning. Är dock omotiverad för träningen för tillfället. Men kom i alla fall dit och gjorde av med lite energi så jag kan sova gott i natt.
Vi har också julskyltat i butiken, blir verkligenverkligen hur bra som helst! Väldigt roligt dessutom att skylta om och göra det mysigt i butiken med julsaker. Det är en speciell känsla med alla julgrejer. Man blir dock rätt seg i huvudet efter.

Nu ska jag ta hand om disken och sen slöa. Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar