tisdag 15 november 2011

I will never find someone like you

Var ju som sagt på keramikkursen igår. OCH när jag skulle åka hem kvart över tio körde jag av på fel avfart och fick ta väääärldens längsta omväg hem....Det är inte precis vad man vill just då, man vill bara hem då! Speciellt efter en hel dags jobb med. Menmen, jag kom ju hem i alla fall.
Nu kom jag precis hem från träningen, UTAN felkörning, höhö. Så nu blir det lite tv och mys, sen ordna och dona lite här hemma.

Har kommit på att det på sista tiden handlar om att jag sitter i soffan och slappar. Haha, man kan ju tro att det är det enda jag gör. Skulle bara tala om att det är det inte, utan det har nog bara blivit att det blivit så. Är ju det jag gör när jag skriver. Skulle bara säga det så inte folk tror jag är världens latmask, haha!

Men ha nu en fin kväll, så ska jag ha det med!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar