onsdag 16 november 2011

En annan värld

Åkte hem från jobbet idag och det bara glittrade på vägarna. Hur fint är inte det? Ett bevis på att det blir kallare och julen närmar sig. Får man längta såhär mycket till jul? Borde näst intill vara olagligt...
Hur som helst är det väääldigt halt på trappen utanför dörren så det är bara en tidsfråga innan man ur jag halkar..Jag känner mig själv alltför väl, haha!

För resten, har jag berättat om när jag skulle blåsa ut dom stora ljusen vi har på utsidan på jobbet? Haha, hur som helst så skulle jag blåsa ut dom. Fråga mig inte hur jag gjorde men all lös stearin kom i mitt ansikte...Lyckat va? Eller inte... Vet inte hur jag bar mig till. Måste ha blåst väldigt hårt, haha!

Men ha en fin kväll så ska jag fortsätta ha det med!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar