söndag 10 maj 2015

En underbar helg!


Hej vänner! 
Jag är ledsen för väldigt dålig uppdatering just nu. Men livet går i ett och jag prioriterar just nu mitt eget välmående! Men jag hoppas ni har överseende med det:) 

Men nu till min helg som har varit helg fantastisk. Det ända dåliga som jag kan se med den är att den gått alldeles för fort... Har haft besök av min syster, mamma och mormor. Bara det är ju guld! Att vi sedan haft massa egentid på stan, spaat, pratat, skrattat, ätit massa gott, varit på ge-kås och haft det allmänt mysigt är bara ett ända stort plus. Min fina familj <3 känns lite tomt just nu bara... Men en helg som varit väldigt betydelsefull, välbehövd och helt underbar! Att sedan avsluta det med en härlig promenad med min älskling och hans bror i ett soligt Varberg var underbart! 

Lagade en underbar middag igår som smakade super om jag får säga det själv. Efter en eftermiddag på spa så kanske det smakade extra bra;) rödbetsbiffar med en härlig sallad. Hade även potatis och tzatsiki till:) recept på rödbetsbiffarna kommer! 

Till efterrätt blev det en god créme brule. Jag tycker inte om vanlig créme brule, men denna tycker jag är ljuvlig! Inte lika söt och en uns av kokos.. Mums! Lovar recept på även denna:) 

Men nu ska jag ha resten av kvällen i soffan. 
Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar