söndag 31 maj 2015

Vart tog helgen och veckan vägen?

Hej finingar!

Jag vet att jag är totalt värdelös på att blogga just nu. Men det är inte lätt att få ihop allt alltid.
Denna veckan har mest bestått av jobb, och jag har inte hunnit en bråkdel av vad jag egentligen hade velat. Men men, det är bara gilla läget och börja en ny vecka imorgon med nya tag!

En sak som jag i alla fall prioriterat är träningen. Därför att jag vet att jag behöver den när det är stressigt i övrigt. Den ger såå mycket energi och jag får koppla bort alla tankar för en stund. Som balsam för själen kan man säga. Dessutom har jag massa olika recept i huvudet som jag vill experimentera fram, men det får bli senare... Men vissa tror jag kan vara riktigt bra:) Jag håller tummarna för att ni ska få lite mer recept i framtiden:) Har ett jag sitter på som jag tänker dela med mig av imorgon:) Såååå håll i hatten!

Jag går mot regnet och mörkret och det kalla som är ute just nu... Lite färg på vardagen:)
Vad gör ni för att piffa upp er vardag under träningen? Eller under dagen?

Hoppas ni har en fin söndagskväll:)
Kramar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar