onsdag 22 juli 2015

Gårdagen

Hej vänner! 

Hur mår ni? Jag mår toppen! Tänkte att jag bjuder er på en bildkavalkad från igår idag igen;) hoppas ni gillar det! 

Starta dagen med den obligatoriska morgonpromenaden! Avslutade promenaden i skogen med att plocka blåbär till frukosten. Vilken njutning! 

Tänk vilken mindfullness det är att gå i skogen och bara vara här och nu!

Ett sjukt jobbigt träningspass fick jag också till! Tänkte ge er det i eftermiddag! Om du vill ha ett riktigt grispass;)

Åkte till rökeriet i böda och köpt med oss en del av middagen. Såååå gott! Jag tycker att semestermaten ska kännas lyxig och såklart god. Men man vill ju inte stå flera timmar med den. Då är detta perfekt:)

Varmrökt lax, rökta räkor och rökta chiliräkor. Mmmmmm..

Tillsammans med en god sallad och lite majjo var middagen komplett. Kan knappast bli lättare!

Efter middagen blev det en go kvällspromenad med min underbara!

Såhär mycket njuter vi av semestern:)

Till kvällskaffet gjorde jag en underbar raw, chokladig, jordnötig snickerstårta:) mums säger jag bara!

Smidig som allt annat på semestern:)

Nu sitter jag i förtältet och hoppas på lite bättre väder så man kan få lite sol:) 
Vi hörs i eftermiddag med ett grymt pass:) 

Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar