måndag 5 september 2011

Att utmana ödet

Måndag. Ja, måndag. Alla dessa måndagar. Känns som att det är måndag jämt!? Tänk vad bra måndagar är egentligen. En hel vecka framför sig. Massa nya och roliga saker som väntar, massa kul! Varför klagar folk över måndagar? För att det är långt till helgen? För att man ska börja jobba efter helgen? Eller vad? Jag förstår faktiskt inte riktigt det där..Tänk på alla möjligheter istället. Allt roligt som står framför en. Det är ju hur bra som helst!

Imorgon är jag ledig och ska försöka göra lite nytta här hemma. Ska först och främst serva bilen, hur nu detta ska gå!? Sen ska jag baka bröd! Ett supergott bröd. Det var gott när en annan gjort det, så hoppas det blir gott när jag gör det med, haha! Sen ska jag städa, tvätta och fixa lite. Sen får vi väl se vad som händer mer. Tror det blir en bra dag hur som helst. Men blir att gå upp i ortan....

Tänkte ta en promenad...Men ikväll får soffan vara min bästa vän eftersom att regnet inte vill ge sig. Men med lite ljus och en filt, kan kvällen bli pricken över i:et på denna dag!

Ha en fin kväll finingar!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar