onsdag 29 juli 2015

Semester

Hej på er! 

Sitter i bilen påväg hem från Öland. Känns faktiskt lite jobbigt. Öland är min frizon där varken tid eller några måsten finns. Där är man bara, gör det man känner för och har ingen press på något. 
Dessutom fick vi ett par dagar med min fina familj. Väldigt mysigt och uppskattade dagar! Ibland önskar jag att dom bodde lite närmre... Men man kanske uppskattar tiden tillsammans mer när man inte alltid ses?.., dom är bäst i alla fall! 

Det har blivit en hel del promenader i alla fall. Skönt och njutfullt! 

En och annan fika också:) här en ljuvlig raw limepaj. Mums såå fräsch och god!

Myst med min älskade Patrik <3

En annan god kaka;) raw morotskaka! Har kommit på att raw är så himla smidigt att göra när man är borta. Det kräver minimalt med arbete och minimalt med disk. Och framför allt gott:) sedan är det ett mycket bättre alternativ till fikabröd med massa socker och mjöl o tillsatser. Rent, naturligt och gott som gör din kropp glad:)

Mycket långärmat;)

Och avslutningsvis en underbar blåbärskaka som blev uppskattad:) tack mormor för blåbären;)

Men nu är det tillbaka hem och förbereda för husbygget som faktiskt närmar sig med stormsteg. Som jag längtar! 

Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar