lördag 4 juli 2015

När inte tiden räcker till...

Hej alla fina!

Denna gången är jag på banan igen! Nu kan jag andas och hinna med mig själv lite igen. Och bloggen:)
Det har varit alldeles för mycket sista tiden, så jag har fått prioritera. Jag har prioriterat mig själv framför allt annat, därför bloggen har fått lida. Jag är ledsen för det. Har varit stress och jättemycket att göra. Inte en enda oplanerad dag. Ja ni förstår, tiden har inte riktigt varit på min sida. Men nu, nu ska jag få lite tid igen:) Även om jag  jobbar två veckor till innan semestern får man på något sätt ny energi när det är sol och varmt ute:)

Hoppas att ni mår bra? Så vad har hänt sedan sist? Jo, massa. Har firat Patrik som fyllt 25, massa jobb och självklart träning:) Tänkte bjuda på några ögonblick:)

Jag överraskade Patrik med en utflykt till Göteborg och sedan Lysekil. Självklart var man tvungen att ta till vara på Göteborgs utbud:) Här blev det en grön drink från På kanelen. Mums!

Har gjort god mat i form av massa sallader och en o annan bananpannkaka. Här serveras bananpannkakan med ett härligt hallonfluff. Ni har väl testat bananpannkaka? Rätt uttjatat nu egentligen;)

Mixa en banan med 2 ägg och stek i kokosolja. Servera med bär eller annat gått. Här mixade jag hallon med lite kokosmjölk och hade i lite acaipulver och chiafrön. Mums! 

Och tränat såklart:)

En hel del:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra i ordning  en picknickkorg och cykla ner till stranden för att inta kvällsmaten där. Lyx och sommar :)

Vad har ni för er i helgen?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar