söndag 5 juli 2015

Härlig helg!

Gokväll vänner! 

Hoppas er helg varit fantastisk och njutit av värmen och det härliga sommarvädret som äntligen kommit:) snacka om att Varberg blir som en annan stad när solen är framme. Folk och turister bara väller fram och det är människor precis överallt. Tänk att jag får bo i denna ljuvliga stad! En fantastisk sommarstad kan man säga. Så himla fint och det finns massa ställen man kan vara på:) för att inte tala om havet.. Såå magiskt vackert och njutbart. Inte för att jag badar (riktig badkruka) men det är vackert att se på och ger en speciell känsla! Loveli! Tänkte bjuda på en bildkavalkad från helgen:) 

Igår cyklade vi ner till apelviken och tog med oss picknickkorgen. Man birde göra så oftare, väldigt underskattat. Sitta på en filt på stranden med sanden mellan tårna och mannen i mitt liv bredvid.. Underbart! 

Detta kallar jag riktig sommartallrik! 

Jordgubbar, melon, tomat, gurka, mango, salami. Vad mer kan man begära?

Startade sedan dagen med en härlig och varm promenad. Väl hemma gjorde jag en underbar frukost, en sk nicecream. Alltså typ en glass som är en perfekt frukost:) mixa bara 1 frusen banan i bitar, några frusna jordgubbar, 1/2 dl frusna svarta vinbär, 1/2 dl kokosmjölk, vaniljpulver och lite acaipulver. Sedan toppa med det du vill och du har en ljuvlig frukost.

Efter det satte jag mig på gräsmattan med en bok. Njutning!

Och ikväll har vi njutit av smaskig rabarberpaj:) recept kommer! Sååå gott!

Ha nu en fin kväll! 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar