måndag 11 juli 2011

Ända tills sista andetaget


(känner mig såhär just nu)



Var en del att göra idag på jobbet, men när vi var klara med det som skulle göras så gick chefen hem på semester för det var inte överdrivet mycket kunder. Så jag blev ensam kvar. Ensam kvar med MASSA kunder. Självklart. Självklart ska det komma massa kunder när en går hem för att det inte är mycket kunder...
Det var bara bita ihop och ta en kund i taget... Vilket inte alltid är lätt när man ser alla som står i kö. Och naturligtvis ska kunderna alltid vara extra krångliga när det är. Självklart ska alla kunder ha en bukett (det tar ändå en stund att göra det), kunder kan inte bestämma sig, kunder velar, kunder har massa frågor osv. MEN jag klarade det och redde ut det, blev bara lite övertid, men vad gör det?!
Men det får sina konsekvenser när man kommer hem, tur att man är ledig imorgon!

har jag sagt att jag längtar något så fruktansvärt till Öland!? I så fall säger jag det igen...
Men tiden går fort dit, och när jag är där ska jag verkligen ta det lugnt och vila upp mig! Det är det jag behöver just nu tror jag. Sen är det ju så himla fint och mysigt där med, det är verkligen semester när man är där. Det är som om kroppen ställer sig i något slags stand-by läge när man kommer dit. Hur gött som helst!
Spelar ingen roll att man är där med familjen just nu. Då får jag i alla fall träffa dom lite, sen behöver man ju inte vara med dom hela tiden, som tur är!

Nu ska jag snart kolla på Johan Falk (om jag vågar). Usch, har verkligen blivit så himla mesig när det gäller lite läskigare filmer, liksom hur läskig är Johan Falk egentligen?? Inte speciellt läskig...Men har nog med att man bor själv...För det kan väl inte ha att göra med att jag är bäst på att skrämma upp sig själv? Haha!!

Ha en duperkväll alla fina!
/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar