söndag 3 juli 2011

Keep holding on

När jag kom hem i fredags var det en minst sagt glad Alice som kom springande mot en!! Hon visste inte om att jag skulle komma, så det var ju kul att hon blev så glad när jag kom!
Sen har det varit en himla fin helg och det är först när man kommer hem till Göteborg igen som man inser hur mycket man saknar dom...

Helgen har bestått i att hälsa på mormor och morfar, umgås massa med familjen, spela minigolf, tv-mys, kalas, och bara njutit!! Tänk vad man hinner på två dagar utan att det minsta stressa. Var lite jobbigt att åka hem faktiskt... Men när man väl kommer hem till Göteborg igen känns det som att man bara varit iväg ett par timmar. Varför är det alltid så? Jag menar det är som att tid och rum bara försvinner bara sådär!?

Nu har jag i alla fall provkört bilen LÅNGT och det gick ju hur bra som helst måste jag säga!
Så ikväll blir det att ladda batterierna för imorgon drar det verkligen igång på riktigt med jobb och allt!! Väldigt spännande tycker jag, men ska bli så HIMLA roligt! Ser verkligen fram emot det, och jag vet att jag kommer få ta en del ansvar om vissa saker, så det blir riktigtriktigt roligt!!

Nu sak jag packa upp och sen bara ta det lugnt, ska ju orka med hela denna veckan först och främst, hehe!!

God natt sen allesammans! / ida