tisdag 12 juli 2011

Om sanningen ska fram

Fick precis veta att jag får besök i helgen! Och jag blev verkligen såååååå glad! Wieee!
Och ojoj, nu medan jag skriver detta får jag visst ännu mer besök i veckan. TREVLIGT!!!! Tycker jag, minsann!

Har varit ledig idag, och jag måste faktiskt säga (om jag får säga det själv) att jag känner mig stolt över mig själv! Har hunnit med väldigt mycket faktiskt. Tvättat, städat ugn och spis, rensat silen i duschen+ duschen då. Sen har jag ringt en massa samtal hit och dit, ni vet sådana samtal som man skjuter upp hela tiden. Men nu har jag ÄNTLIGEN fått det gjort. Vissa samtal mer positiva än andra, men så är det väl...

Sitter här och funderar på om jag ska ta en promenad, är ju trots allt fint väder ute. Vi får väl se hur det blir med det. Borde nog lägga mig i tid ikväll, för en gångs skull.
Ska vara själv i butiken imorgon, då kan man behöva lite kraft. Man vet ju aldrig hur det blir. Kanske blir kaos med kunder på kö, eller så blir det dött som jag vet inte vad. Spännande!!

Tänkte på det innan, hur fridfullt det är att tvätta för hand. (inte för att jag gör det så mycket) Men något klädersplagg då och då. Det känns liksom så...jag vet inte hur jag ska förklara det. Men det kanske bara är att man känner sig duktig. Haha, jaja glöm det!


Nu har jag bestämt mig för att ta en promenad, så ha en kalasbra kväll fina ni!

/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar