tisdag 19 juli 2011

Somliga går med trasiga skor

(köpte dessa sötingar till klädnypor i helgen. Kanske ett onödigt köp, men nej, dom var så fina)


Idag har verkligen varit lathetens dag! Vet inte när jag gjorde såhär lite senast. Först så sov jag läääääänge, det vet jag inte heller när jag gjorde senast. Sen har jag tvättat, städat, läst lite, fixat lite småsaker. Sen har jag absolut inte gjort NÅGOT! Hur skönt som helst, men man känner sig som världens latmask, haha!

Imorgon kommer det gäster igen, vilket jag tycker ska bli jättekul, och bra! Men innan det blir det en jobbdag som kommer bli kalas känner jag på mig!

Kollade lite på Lotta på Liseberg igår och då var temat Cornelis Vreeswijk, vilka underart bra texter han har skrivit egentligen. Har aldrig tänkt på det innan, men dom är verkligen fina vissa utav dom. Som Cecilia Lind, hur vacker är inte den?!

Men nu ska jag städa klart det sista, sen ska jag fortsätta lata mig!
Ha en skön kväll! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar