tisdag 5 juli 2011

När ingen annan ser

Vet inte vad det är med mig men kunde verkligen inte ta mig upp i sängen. Efter ett bra tag kom jag upp och fick i mig lite frukost... Men nu ligger jag här i soffan och vill bara sova mer. Men ska nog göra mig i ordning lite och åka till Frölunda torg tror jag. Ska köpa mig någon bok och lite annat smått och gott tänkte jag!

Det är dessutom helt sjukt vad jag vill till Öland nu! När jag satt och åt frukost kände jag havsdoften och njöt inte utav den utan fick bara jättelämgtan till Öland! Men kommer gå fort dit!

Det är också så himla varmt så jag vet knappt var man ska vara någonstans. Det är sån där jobbig värme, men det blir nog bra skulle jag tro!

Nu ska jag gå och fixa mig, och nu har jag nog klagat klart för idag känns det som, haha!
Ha en fin dag allihop! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar