torsdag 21 juli 2011

Och stjärnorna vandra, men timmarna fly

Hade då nattgäster i natt, så när jag kom hem från jobbet igår satt några finingar utanför och väntade. Inte varje dag man kommer hem och det är någon där, oftast är det tomt. Så det kändes så himla bra och roligt! Plus att dom hade med sig räkor och massa gott, det kallar jag gott och lyx att komma hem och få det helt bara sådär! En dag mitt i jobbveckan liksom. Vi åt det, baka en äppelpaj som vi åt senare. Gick till båthamnen och badplatsen, Olle och Hugo tog kvällsdopp. En annan hade visst inte med bikini dit..haha!
Vi pratade, skrattade, njöt och hade det allmänt mysigt tycker jag!

Idag har det jobbats och planerats för morgondagen då vi ska "ordna upp" i butiken, blir skojigt värre. Annars märks det att det är sommar i butiken, är rätt lugnt vad gäller kunder. Men dagarna går ändå himla fort och tur är väl det!

Nu ska jag packa lite, för på lördag morgon blir det den lååånga färden till Öland, och kan ärligt säga att jag inte ser fram emot den, men har ju laddat upp med ljudbok, så det ska nog bli bra, haha!

Ha en fin kväll allesammans! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar