söndag 17 juli 2011

What are words if you really don´t mean them


(dessa underbart bra människorna har varit på besök hos mig)

Hmm, var ska jag börja!? Har varit en väldigt bra helg!
Har haft lite sovgäster ett par nätter, sen i går kom mormor och morfar på besök vilket var mycket,mycket roligt! Vi har spalt yatzy, varit ute och gått, grillat, hälsat på lite folk, skrattat, pratat, flummat, varit på öarna och mycket, mycket mer! Plus att dom verkligen har skämt bort en, men det gör väl inget ibland?! Haha!

Hur som helst så har jag nog världens bästa mormor och morfar. Åhh, jag saknar dom verkligen här, om sanningen ska fram. Lilla mormor, som jag skrattade när vi skulle ta en morgonpromenad vi två i morse. Jag gick rätt snabbt (hon brukar gå väldigt snabbt) så efter ett tag när vi går där så säger hon: "Ida, kan vi inte jogga istället?" Min mormor säger detta, och hon börjar jogga där, haha, hon är för söt hon. Sen när vi gick lite på stan så skulle hon in i alla "ungdomsbutiker" och yra. Då slängde jag ur mig en kommentar om det och hon bara säger, vadå är det "ungdomsbutiker jag är inne i?" Haha, inte alltid lätt!
Och morfar som alltid ska ha rätt och kan verkligen inte erkänna att han har fel, haha! Så kommer han med någon dålig undanflykt som liksom är så dum så man bara skrattar. Han är gó han!

Nu är det bara en vecka jobb till, sen är det semester!!! Då blir det Öland och en sväng hem till Småland. Det blir väldigt bra det. Då ska jag passa på att träffa massa saknade folk där hemma!
Köpte också en ljudbok, faktiskt! Den ska jag ha och lyssna på när jag åker till Öland, denna underbara resa som jag verkligen ser fram emot! (känn ironin)
Åh, som jag längtar! Men först en härlig jobbvecka! Tror det kommer gå riktigt fort, men kul kommer jag ha på resan i alla fall! Härliga, underbara jobb!

Nu ska jag, om vädret tillåter ta en promenad och sen kolla på fotboll!
Ha en fin kväll allihopa!

/ kram ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar