tisdag 5 juli 2011

När tid och rum inte finns

     

Efter en trög start i början på dagen tog jag mig sedan till Frölunda Torg. Där inhandlade jag lite sommarläsning, bland annat den på bilden ovan. Känner på mig att det kan vara en sån där bok som man inte kan lägga ifrån sig. Så nu är min sommar räddad, haha!
Köpte mig faktiskt också en långklänning och en lång svart kjol. Tänkte att jag kan ha dom på jobbet i sommar, för det är verkligen svårt att veta vad man ska ha på sig tycker jag. men tror att detta blir jättebra!


När jag senare skulle hämta bilen så kom jag inte ihåg var jag hade ställt den...Inte bra, inte bra. Så fick gå runt på parkeringen och leta efter den. När jag gick där kom jag genast på en nackdel med min bil, att den är så liten så den typ inte syns på en parkering. Haha, men tillslut hittade jag den och kunde åka hem! När man kom hem var det bara att sätta i sig i solen med en gång. Det var verkligen varmt så gick fram och tillbaka hela tiden.


I morgon blir det att jobba själv hela dagen, jag hoppas inte att det blir för segt...Utan att det kommer kunder så det finns att göra! Men tror att det kommer gå kalas i vilket fall. Sen blir det till att stänga igen butiken snabbt för att ta sig till Trädgårdsföreningen och kolla på Toto. Det ser jag verkligen fram emot, kommer bli jätteroligt! Så imorgon blir det en låååång dag, men kommer bli en braaa dag! Hur pigg kommer man vara på jobbet på torsdag?! Haha.

Nu ska jag ut och ta en promenad, kan behöva det känner jag! Rensa tankarna, njuta lite av naturen, få lite frisk luft och helt enkelt få en liten bra stund med sig själv.

Ha en fin kväll allihopa! / ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar