söndag 23 oktober 2011

Ibland blir det fel


I morse vaknade jag upp och trodde jag skulle gå på ett aerobicpass på eftermiddagen. Tiden gick under dagen och jag var verkligen så himla trött! Så innan passet undrade jag hur jag skulle orka, men jag åkte dit och fick ork någonstans ifrån. När jag kommer dit går jag in i grupprummet, ställer mig på min plats, och ledaren säger. "Då kan ni ta fram step-brädorna." Tror jag såg ut som ett frågetecken. Men de ända tankarna som gick i huvudet var, hur ska jag klara av detta? Hur kom jag in på fel pass? Och framförallt, mitt knä?
Hopp nu har jag i alla fall gjort ett pass på stepbräda och kan säga att det inte riktigt var min grej. Eller det skulle nog kunna vara, men mitt knä klarar verkligen inte det! Tyvärr... Haha, kände mig rätt borta där, jag hängde knappt med något, haha! Aja, nu vet jag hur det är. Men nästa gång satsar jag nog på ett aerobicpass.

Hur som helst har jag haft en toppenhelg, men den kommer sluta i soffan med kallt om knät!
Ha en mysig kväll!

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar