måndag 3 oktober 2011

Without you

(Tänker idag lite extra på älskade, saknade farfar!)
3år sedan. 3år av saknad. 3år som gått otroligt fort, men samtidigt känns som en evighet.

Var längesedan som jag sov så gott som jag gjorde i natt! Hur skönt som helst!
Och denna dagen har som alla andra dagar innehållit skratt i massor. Och jag gillar det! Tänk vad jag måste leva länge!

Räknade mina muggar, glas, tillbringare osv....Det skulle jag inte ha gjort...Haha, alltså det är sjukt. Jag blir trött på mig själv. Jag får verkligen inte köpa mer saker. För det första har jag så mycket så det räcker och blir över. Skulle kunna ge varsin mugg OCH glas till varenda granne på hela gatan tror jag. Och för det andra så får det inte rum mer i skåpen. Jag får väl lugna ner mig lite vad gäller det...

Nu ska jag gå och dika ett par av muggarna, höhö! Ha en mysig kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar