söndag 9 oktober 2011

När du var någon annan

Alltså jag förstår inte riktigt vad detta är. Är så himla trött, jämt. Tycker jag håller igång på dagarna, äter som man ska, tränar..Jag ser liksom inte några problem i hur jag lever som skulle påverka att jag är trött.. Sover i och för sig inte så bra om nätterna, så det har väl med det och göra...Men är så tråkigt, för man orkar inte lika mycket som man vill, och jag hatar känslan av att vara trött och vilja, men inte orka. Har ni tips så tar jag mer än gärna emot dom!

Kan också säga att man inte ska laga en rätt som man måste röra om mycket och intensivt på när man precis kommit hem från gymmet. Haha, helt sjukt! Orkade knappt rör om i grytan, men det var väl lite extra träning  på det, höhö!

Måste säga att jag ser fram emot veckan som kommer så otroligt mycket! Den kommer bli kalasbra!

Men nu ska jag fixa lite här hemma. Ha en bra sista stund på helgen!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar