måndag 17 oktober 2011

Sen en tid tillbaka

En av alla bilder Alice tog när hon roffade åt sig telefonen!
Oj vad tiden går, och oj vad det händer saker.
Har i helgen varit hemma hos mamma och pappa och hälsat på. Passade också på att träffa lite fina människor  som är saknade!
Bytte även till vinterdäck på bilen, dock med hjälp av pappa. Sen blev det även en biltvätt så nu känner jag mig nöjd, haha!
Min fina lilla syster och jag har även bokat en resa till Egypten i slutet på vintern. Åh, vad det ska bli för himla mysigt och roligt! Det ska verkligen bli en resa att njuta och mysa, sola och allt det där som tillhör.

När jag satt i bilen på vägen hem och hade så fruktansvärt tråkigt tänkte jag på det här med att slitas mellan olika känslor. Det är verkligen så det känns att åka ifrån familjen. Jag vet att jag har sagt det innan, men även om det verkligen är jätteskönt att komma hem till sitt igen och en lättnad och allt det där, så är det ändå väldigt tyst och ensamt när man kommer hem igen när man haft en massa ljud och personer i samma hus hela tiden. Sen när man vet att nästa gång man kommer hem till familjen igen är på julafton...
Himla tur att man trivs här och att det inte gör en något att man inte får träffa dem försen då, höhö!

Nu ska jag sitta i soffan och slappa kvällen ut. Innan det blir jobb tidigt imorgon för att åka och handla lite blommor, vilket blir skoj!
Ha nu en mysig kväll!

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar