söndag 2 oktober 2011

She´s got her lipstick on

Ojoj, ska skynda mig att skriva något medans jag fortfarande är vaken. Man kan väl säga att det bliv LITE, för lite sömn inatt, eller idag kanske man borde säga.
Har hur som helst haft en toppenhelg med Louise och jobb. Mycket skratt, prat, konstiga grejer osv. Kan inte annat än bli bra då!

Måste bara berätta om när jag skulle fixa mitt hår igår. Satte på locktången och lät den vara en stund till jag trodde den var varm. Då får jag för mig att KÄNNA om den verkligen är det. Hur tänkte jag då? klart den var varm. Klart man bränner sig om man tar på något som är så varmt...

Idag åkte vi till FrölundaTorg (igen..), och då köpte jag det som jag länge gått och funderat på. Ett läppstift! Så nu mina damer och herrar, nu kommer jag ha färg! Måste ju kompensera mina färglösa kläder...Så det blev ett knallrött läppstift!



En lite mindre bra sak är att när jag kommer hem och ska prova läppstiftet och så. Så när jag ska sätta på locket sätter jag på det fel, och nu får jag inte upp det. Är det inte typiskt? måste få upp det! Men är rädd för att ta sönder allt istället... Aja, det löser sig väl.

Sen har jag bestämt mig för att köpa en hatt. Ja ni ser rätt, en hatt. Har kommit på att det är himla fint och en fin detalj i höst. Så det tänkte jag investera i snarast... Ska bara hitta den rätta först!

Nu ska jag ligga i soffan och inte göra ett dyft. Sen ska jag snart gå och sova, för har en hel del sömn att ta igen kan man säga.
Ha en fin kväll!
/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar