tisdag 4 oktober 2011

Jag ligger gömd under löven

Precis kommit hem från ett första, svettigt, jobbigt, och alldeles underbart gympass. Äntligen fri från förkylning så man kan börja använda kortet man har skaffat. Är ofräsch och svettig, men känner mig ändå konstigt nog snyggare än vanligt, haha! Var så himla trött när jag lämnade gymmet så jag knappt orkade gasa och bromsa på vägen hem... Kommer verkligen ha sådan sjuk träningsverk imorgon. Men lätt värt det!

Haha, måste bara berätta om igår när jag var och handlade efter jobbet. (känns som att jag ofta har något jag bara måste berätta, höhö) Men då i alla fall, när jag skulle betala så hade de som var före mig lagt en sådan pinne efter sina varor så jag kunde börja lägga upp mina. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Måste varit väldigt trött. För när jag lagt upp min varor och ska lägga en pinne efter mina så inser jag att pinnen framför mina varor ligger fel. Det har kommit över en vara från de framför mig på min sida. Då börjar jag ändra om de där pinnarna, men sen kommer jag på att de kanske skulle dela upp sina saker, och betala något för sig, så de inte alls lagt upp en pinne innan mig, utan jag bara lagt på mina varor på deras "sida". Då börjar jag bara fumla ännu mer. Haha, sen inser jag efter en stund att han som sitter i kassan bara kollar på mig och skrattar, sen kollar jag på de som var framför mig och dom kollar också bara och det ser ut som att dom undrar vad jag håller på med. Haha, fy vad jag rörde till ALLT! Varför frågade jag inte hur det var? Jag vet ju inte hur dom skulle ha sina varor..Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar...Haha, måste varit trött alltså...
Oj, vad rörigt detta blev, hoppas ni hängde med, höhö! Och rörigt var det även igår må ni tro!

Nu ska jag ta mig en kopp te och lugna ner mig lite innan sängen väntar. Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar