måndag 24 oktober 2011

När tårarna faller som regndroppar gör

Nu är det såhär. Att jag längtar såååå mycket till på fredag! Helt galet, och nervös är jag med! Men säger inte än vad det är, det får ni veta senare. Haha, inte för att det är något så, men vill inte säga det än bara.

Förövrigt har det varit en kort dag på jobbet. Eller lika lång som vanligt, fast den gick så himla fort. Fattar inte vart den tog vägen. Men att tiden går fort betyder väl att man har kul? Det tror jag i alla fall.
Och efter jobbet så åkte jag och tränade. Tränade så hårt så jag blev illamående, kanske man borde ta det lite lugnare nästa gång? Nej, det tror jag inte. Bara skönt att köra ut sig totalt. Känslan efter är rätt go.

Men nu ska jag ta han om lite tvätt innan sängen väntar. Ha en fin kväll

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar