fredag 7 oktober 2011

När jag inte räcker till

Fredag , och jag är ledig! Underbart!

Har varit och gjort lite ärenden, bakat bröd, gjort mat, städat, gått en promenad och lite. Men jag borde städa mera, tvätta, putsa fönster och lite till. Till skillnad från brödet jag bakade som heter hurtbulle, så känner jag mig precis tvärt om! Ögonen är tunga, kroppen slö och motivationen är inte direkt på topp. Men ska väl hinna med resten någon gång under helgen. Hoppas jag...

Hur som helst så ska jag åka in mot stan senare för att träffa Sofia! Det ska i alla fall bli himla kul! Sen blir det jobb imorgon.

Nu ska jag gå och plocka undan disken och KANSKE städa lite till. Ha en bra och rolig fredag finingar! Och kom ihåg, ångra aldrig det du gjort, utan ångra det du inte gjort!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar