fredag 30 september 2011

Jag saknar dig mindre och mindre

Nej, då. Inte alls handlat något...

Planerna blev inte riktigt som jag tänkt denna dag. Detta pga av liten tråkig incident... Men dagen blev bra ändå.
Bestämde mig för att åka till FrölundaTorg och handla lite. Det syns väl inte att jag inte har shoppat på ett tag? Om man säger så. Det var faktiskt nästan lite pinsamt att gå omkring därinne med alla kassar. Men ansåg mig värd det! När jag kom hem insåg jag dock, var är färgerna? Hmm...Lite dålig på detdär med färg... Litelite rött i en av tröjorna i alla fall, höhö!

När jag kom hem blev dessutom en sväng till en inredningsbutik i närheten. Haha, jag är inte klok ibland! Bar med mig sex tallrikar därifrån som verkligen vägde BLY! Alltså jag lovar. Jag har till och med träningsverk.

Ikväll blir den en lugn hemmakväll. Jobb imorgon.
Så nu får ni ha en fin kväll!

/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar