tisdag 27 maj 2014

A perfect day

Som ni redan hört så var jag ledig igår, och snacka om att det blev den perfekta dagen. Åh vad jag behövde det!
Dagen började med en härlig promenad, sedan blev det en sväng på stan där jag bl.a. hittade detta i en supermysig butik här i Varberg. Basement design heter butiken 
En nattkräm med björksav, lite mellanmålbars en ansiktsskrubb (någon sorts svamp) och lite annat smått o gott. 

Sedan gjorde vi ordning lunch och tog med grillen och åkte till en klippa och bara var där och njöt 


Helt ljuvligt underbart! Jag njööööt. 

Efter det blev det ett härligt träningspass innan vi gick ut och åt. Så himla mysigt, för det gör vi inte alldeles för ofta. Så massa tummar upp på den dagen. The perfect day so to speak.


Så häromdagen gjorde jag macadamia-bollar. Har velat göra det länge men inte fått tummen ur, men nu så. Tänkte dela med mig av receptet, men sålänge frestar jag med en bild.


Hoppas ni alla haft en fin dag, nu ska jag ta en promenad. 
Puss