tisdag 20 maj 2014

Fiskbullar

Jaha, det blev ingen träning för min del. Magen såg till att fixa så jag inte kunde det.. Men så är det, ibland vill den inte som jag tyvärr. 
Så för min del blir det soffan ikväll framför Biggest Loser. Är som fast i det, vet egentligen inte varför, men när man har börjat kolla vill man ju veta hur det går! 

Lagade dessutom en supergod middag idag. Fiskbullar med sötpotatismos och en sallad. Mums på det. Recept på fiskbullarna nedan:


400g torskfilé
280g laxfilé
2st ägg
1/2 pressad citron
1st röd paprika
1st rödlök
dill
örtsalt, peppar

Mixa fisken, äggen, dillen och kryddorna. Finhacka paprikan och löken, rör sedan ner detta med fiskblandningen. Stek i kokosolja tills klara och fin yta. 

Väldigt smidigt, och sjukt gott! I alla fall äter jag fisk alldeles för sällan, måste bli bättre på det! Det är ju faktiskt väldigt gott och smidigt. 

Ha en fin kväll nu! (här är jättehärligt ute, så kanske makar mig upp och tar en promenad i alla fall)

Pussokram