torsdag 29 maj 2014

Tiden rusar

Oj, vad denna dagen susat förbi. Fattar inte var den tog vägen? Så är det jämt nu för tiden tycker jag. Och folk säger att tiden går snabbare ju äldre man blir?!

Hur som, efter jobbet körde jag ett litet träningspass. Kort och intensivt, precis så som jag vill ha det. Efter det bytte vi ut vår soffa (ett tips: bär inte soffa när du precis tränat armar). Och nu har jag bakat kakor. Vi har alltid fredagsfika på jobbet, och nu var det min tur att ha med. Men dom ska inte tro att det blir vanligt socker-fika;) Onej, har blir det andra bullar.
Kunde dock inte bestämma mig för vilken sort jag skulle göra, så det blev tre. Haha, så kan det gå;) Det blev brownies, dadelbollar och cookies:)

Här är cookisen (inte jättebra bild)

Recept på dessa får ni senare. Nu ska jag ta en promenad med min kontaktperson. 
Ha en fin kväll!

Kramar