fredag 23 maj 2014

Freeedag!

Hej alla fina!
Fredag idag vilket för många betyder ledighet. Men inte för mig. Jobb hela helgen känns just nu lite sådär efter att redan ha jobbat hela veckan. Tur man har ett bra jobb, blir inte lika jobbigt då. Förresten fick vi idag en liten helgpresent i form av en ursnygg väska i plast fylld med svenska jordgubbar, färskpotatis och olika sorters tomater. Det kallar jag en bra helgpresent, och pepp på mer jobb!;) (Kanske var en liten baktanke där;))

Har redan plockat ur innehållet så får bli en bild på väskan

Passar perfekt att ha med till stranden i sommar :)

Haha måste bara berätta om igår. Hade bokat in mig på ett pass indoor walking efter jobbet. Men vi var bara 2 stycken. Haha, snacka om att det kändes konstigt. Folk hade väl mer vett än att gå in och ställa sig i en svettig lokal med dåligt syre i det fina vädret. MEN, jag har aldrig haft ett så jobbigt pass innan. Tänkte först att detta kommer ju bara bli oseriöst med så få. Men som det tävlingsmänniska (endast när det gäller träning dock) jag är, så var jag ju tvungen att göra bättre ifrån mig än hon andra. Höjde hon motståndet kunde ju inte jag vara sämre, ökade hon farten ökade jag ännu lite mer än henne osv. Haha, helt slut efteråt!

Men nu väntar grillen:) Ha en fin fredag alla fina. 

Pussokram