söndag 15 februari 2015

Alla hjärtan

Hej på er vänner! Jag är ledsen om det blir lite dålig uppdatering för tillfället. Men efter en lång förkylningstid och mycket att göra på jobbet är inte energin den bästa, tyvärr! Men nu hoppas jag att jag snart är frisk och kan börja träna igen, då kommer ni få lite roligare att läsa här med:)

Igår var det ju alla hjärtan, som säkert ingen missade;) Vi hade en lugn kväll hemma med god mat och bara var. Vi gjorde en trerätters, men drog ut på det ganska mycket, för att njuta extra mycket;) så först gjorde vi förrätten och åt. Sedan gjorde vi huvudrätten och åt. Sedan var vi så mätta så vi fick vänta ett tag med efterrätten;) behöver jag säga att det blev gott?! Här får ni bilder:) 

En räkcoktail med extra mycket räkor:) mums! Receptet får ni ikväll! 


Lax med jordärtskockspure, sparris, spenat och hemmagjord majonäs. Mums! Fast p åt kött till;) 

Älskar sparris! 

Till efterrätt hade jag knåpat ihop en raw, extra chokladig, choklad kaka med apelsinsmak! Ljuvlig! Ska testa en annan sak nästa gång innan ni får receptet, även om denna var helt fantastisk! 

Hallon till gör såååå mycket! Gott!

Hoppas ni alla hade en mysig alla hjärtan, vi hörs senare:) 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar