fredag 20 februari 2015

Avoghurt

God morgon ljuvliga fredag! Är det inte alltid en speciell känsla när det är fredag? Även om jag jobbar helg är det ändå fredag liksom:)
Jag är inne i en period då energin är i botten och orken likaså. Men jobbar på att bli mitt rätta jag igen! Så därför startar jag morgonen med avoghurt med blåbär. En riktig energihöjare och du står dig jättebra på det! Har ni inte testat, så göööör det! Smidigt att göra dessutom. 

För en portion: 
1 avokado 
1 banan 
1 klick kokosolja 
Ev lite limesaft 

Släng allt i en bunke och mixa till en slät, krämig yoghurt! Servera direkt med vilken topping du vill ha! 

Vissa saker msn äter är så självklara så man glömmer dela det med er, detta är ett sådant recept. En frukost-standard. 

Mums! 
Ha nu en bra fredag:) 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar