söndag 22 februari 2015

Förkylningstider

Hej alla goa!
Hoppas ni alla haft en bra helg! Det har jag haft, med jobb, vänner och mys. En perfekt helg helt enkelt. 
Nu är det ju förkylningstider (känns som alla är det) och jag har ju varit det jättelänge. Men nu är jag äntligen frisk! Hurra! Nu kan jag börja träna igen, så himla efterlängtat och skönt att komma igång. Men tänkte tipsa er om ett te som är perfekt att dricka dessa tider. En bra immun-boost helt enkelt. 


Ett citron/ingefära/ physalis-te. Dessutom jättegott. Hittade det i min favoritbutik här i Varberg, och det är från kombucha. Älskar deras drycker, om ni inte testat dom så gör det! Och testa för sjutton detta teet!:) finns även andra sorter som jag tror kan komma finnas här hemma någon gång;) och dom är ekologiska, stor tumme upp på det! 

Det får bli dagens tips från mig, nu ska här köras ett träningspass så det dryper om det! Yeeeehaaa! 

Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar