måndag 17 november 2014

En grym helg!

Hej måndag!
Jag sitter på tåget hem från Stockholm och har minst sagt haft en helmysig helg med min underbara syster! 

Inte blivit så mycket fotograferande direkt, men ni får ett par bilder:) 

Var bara tvungen att köpa denna glassen, för den är ju sååå god! Bästa glassen om ni frågar mig. 

Ungefär bästa bilden på oss, sådana "fotomodeller" är vi, haha;) ps. Jag skulle ta ett kort när vi var på musikalen -Livet är en schlager-, vi sitter bredvid varandra, fast lite olika nivåer;) gick väl sådär att fånga på bild.. 

Men nu är det måndag igen, och en ny vecka med massa nya, roliga saker. Visst är det härligt! I eftermiddag tänker jag bjuda er på grymt kokosgodis! Mums! 
Om jag hinner tänker jag faktiskt julbaka lite med:) 

Hoppas ni alla får en grym dag! Vi hörs igen senare:) 
Kram