måndag 10 november 2014

Lite nytt

Hej alla fina! Måndag och ny vecka, härligt:D 
Har spenderat dagen med att bara göra massa vardagssysslor som att handla, städa, fixa lite papper och så ni vet! Så nu blir det riktigt härligt att få ta på sig tränkbgsbyxorna och ta ut sig riktigt ordentligt. Idag är jag peppad! Kan det bero på mina nya träningsbyxor? Älskar dom i vilket fall! 
Från casall, och hur sköna som helst. Och sjukt snygga, helt i min smak! 

Älskar även mitt nya linne!

Även om jag är supertaggad för träningen så får vi väl de hur det går med tanke på min träningsverk.. Känner mig som en gammal tant, haha helt ärligt. Helt öm i hela överkroppen efter gårdagens pass. Ska ge er ett pass senare i veckan där ni känner att ni lever;) 

Men nu måste jag åka, ha en fortsatt fin måndag:) 
Kramar