måndag 29 augusti 2011

AAAAAAAAAAAARG!!

(Känner mig ungefär såhär)


Åhåååååååå!!!!! Har såååå mycket irritation i kroppen just nu, så vet inte var jag ska göra av den! Tror att om jag håller den inom mig länge till, då exploderar jag! AAHH!!
Acceptera? Kontrollera? Kontrollera? Kontrollera? Kontrollera? Acceptera?
Det bara vibrerar inom mig, det kokar, det bubblar och jag orkar snart inte mer!

Aja, även om irritationen just nu tar över så vill jag säga att Ebba är en så himla bra och fin människa! Inte nog med att hon förgyllde min helg. Hon hade gjort en överraskning när jag kom hem idag, hon hade lämnat ett fint paket här innan hon idag åkte hem igen. Hon är bra hon.

Tror inte jag ska skriva mer här just nu, kommer inte sluta bra. Så får bli mer imorgon, helt enkelt.

Hoppas ni har det lugnare än jag!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar