onsdag 10 augusti 2011

Those summer nights

Satte på tv:n innan, för en gång skull. Och vad gick på tv:n då? Jo, Grease. Man kan ju inte annat än att bli glad av den filmen! Man kan komma på sig själv sitta och sjunga med, haha! Tur att man bor själv så folk slipper höra en, höhö!

Måste bara säga att i morse när jag vaknade trodde jag att ALLT skulle blåsa bort. Jag hade öppet fönstret lite, och jag trodde allvarligt att dom skulle flyga sönder. Så jag vågade inte ha dom öppna..haha!

Undrar var sommaren tog vägen? Den är väl inte redan slut? Den har ju precis börjat känns den som..Vill inte ha höst, inte än! Vill ha dom ljusa, varma sommarkvällarna, och inte mörka kalla kvällar...Inte än i alla fall...Hoppas bara på att det blir lite varmt och fint väder igen, så man kan få njuta lite till, innan mörkret och kallheten kommer flygande. Dom kvällarna är också mysiga på sitt sätt, och jag gillar dom jättemycket, verkligen! Men inte än, än har jag inte fått nog av sommarkvällar, om man nu kan få nog av dom!?

Nu ska jag ha en fin kväll, hoppas ni får det samma!

/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar