onsdag 24 augusti 2011

Relax, find the freedom with me

(Man kan väl kalla att det typ är höst nu?)

Med hösten kommer de mysiga myskvällarna. Det gillar jag! Fast sommarkvällar är inte sämre...
Det som är jobbigt med hösten är att det är mörkt när man åker till jobbet, och det är mörkt när man kommer hem.. Dagarna blir på så sätt så himla mycket kortare på något vis.
MEN hösten är också så himla mysig. Krypa ner under en filt, tända ljus, dricka en kopp te, eller kaffe. Det  är ändå inte helt fel, enligt mig.

Sen måste jag bara säga att jag längtar så till imorgon! För då kommer finaste Ebba hit! Glädje!

Nu ska jag ta det lugnt. För blir att gå upp och handla blommor imorgon innan jobbet. Fast det är kul, så det gör jag gärna, höhö!

Ha en mysig kväll!
/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar